ت

نها راه تعادل میان نابرابری ها و شانس برد، رفتن به جنگ آتش با آتش است. گوگل هم به خوبی این را می داند، لذا برای نبرد با نسل بعدی آیفون اپل (5S) در پاییز امسال، قصد دارد با بمب ناپالم به میدان برود.
گزارشهای اخیر آشکار می سازد که گوگل بیش از نیم میلیارد دلار یا بیشتر برای بازاریابی اسمارت فون موتو ایکس کنار گذاشته  که قرار است از اواخر تابستان یا اوایل پاییز وارد بازار شود. و همان طور که سایت Quartz اشاره می کند ، این مبلغ نیمی از کل بودجه تبلیغاتی سال ۲۰۱۲ اپل است که گوگل تنها صرف یک تلفن خواهد کرد.
شاید این احمقانه به نظر برسد، اما گوگل اگر امیدوار است موبایل جدید موتورولا به یک بمب مخرب قدرتمند در بازار تبدیل شود، انتخابی جز چنین هزینه هایی ندارد. ده ها میلیون نفر از هم اکنون نقشه کشیده اند که آیفون 5S اپل را در پاییز امسال خریداری کنند. لذا  اگر گوگل بخواهد بخش بزرگی از آنها را متقاعد کند که موتو ایکس انتخاب بهتری است، این کار نیازمند هزینه ای هنگفت و جدی  است.
از سویی گلسی نوت سوم سامسونگ هم احتمالا پاییز امسال به بازار خواهد آمد و البته ممکن است پرچمدارهای قدری از دیگر شرکت ها چون اچ تی سی، نوکیا و بلک بری هم در راه باشند . همه این داستان ها مطمئنا عرصه را بر موتو ایکس گوگل تنگ خواهند کرد.
موتو ایکس موتورولا یک تلفن ساخته شده در آمریکا خواهد بود که امکان شخصی سازی توسط مصرف کننده را دارد و انتظار می رود از نمایشگر 720p، پردازنده دو هسته ای ۱.۷ گیگاهرتزی اسنپدراگون S4 pro، دوربین ۱۰ مگاپیکسلی، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و اندروید جیلی بیلی ۴.۲.۲ بهره ببرد. گفته می شود این اسمارت فون در ۱۶ یا ۳۲ رنگ مختلف عرضه خواهد شد و آخرین عکس آن روز گذشته در دستان اریک اشمیت، رئیس هیئت مدیره گوگل لو رفت !